Tofino - Reisverslag uit Tofino, Canada van De Banzies - WaarBenJij.nu Tofino - Reisverslag uit Tofino, Canada van De Banzies - WaarBenJij.nu

Tofino

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg De Banzies

24 Augustus 2015 | Canada, Tofino

Dag 18:

Er wordt uitgeslapen, geskypt met het thuisfront en daarna gaan we naar het dorpje, Tofino. Souvenirs vinden we niet, maar gelukkig wel een Canada-vest voor Andy. Kim is hiervoor al geslaagd toen we in Banff waren en Paul bij Moraine Lake. Per toeval komen we bij de toerist info, een tuinhuisje van minder dan 2 vierkante meter, geen wonder dat we het niet eerder konden vinden. De jongen kan ons niet verder helpen dus zullen we zo meteen naar het grote Visitor Centre moeten rijden. Dan doen we dan ook direct nadat we een donut met gebakken ei hebben gegeten. We reserveren de Zip-line voor morgen middag voor 4 personen, hopelijk is het leuk want het kost een rib uit ons lijf.... We gaan terug naar de camping en gaan nog enkele uurtjes relaxen aan het strand waar mooie anemonen tussen de rotsen zitten, en waar we nu ook twee grote rood/witte zeesterren zien. Er wordt weer voor een vuurtje gezorgd, terwijl binnen het eten wordt voorbereid. Na het eten leggen we nog een maïskolf boven het vuur en doen we ondertussen binnen een spelletje Triominos. Om half elf vinden we het tijd worden om te gaan slapen.
Welterusten.

• 26 Augustus 2015 - 22:49

Arno:

Binnen eten koken? Is het zo koud dan?
    Ik zou zeggen lekker boven het houtvuur en kampvuurliederen zingen.
    Tofino is lovely, toch!?
    Arno

De Banzies

Wij zijn Paul en Ellen, en hebben 2 kinderen, Andy (15) en Kim (14, geworden in Canada). We houden alle vier van reizen en genieten enorm van onze camperreis door West-Canada!

Actief sinds 12 Juli 2015