Naar Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van De Banzies - WaarBenJij.nu Naar Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van De Banzies - WaarBenJij.nu

Naar Vancouver

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg De Banzies

26 Augustus 2015 | Canada, Vancouver

Dag 20:

Helaas moeten we ook Tofino weer verlaten, we vertrekken, maar niet voordat we eerst een Frappuccino Caramel hebben gehaald, mmmmjammie. Daarna rijden we in 1 stuk door naar Nanaimo, waar we ietwat te vroeg inchecken. We maken de overtocht van Departure Bay, naar Horshoebay. Nu nog maar 40/50 km naar campground Capilano River RV Park. Eerst even koken en eten, daarna gaan de kinderen zwemmen in het verwarmde buitenbad en gaan Paul en Ellen op verkenning. Het plan is namelijk om met de bus naar Vancouver stad te gaan, dus even kijken waar we op de bus moeten stappen, hoe we aan kaartjes komen, en dan daadwerkelijk een winkel zoeken waar we de kaartjes kunnen kopen. Eenmaal terug op de camping is het al bijna donker en maken we het niet meer al te laat.

We vinden het geweldig leuk om jullie reacties te lezen! Door gebrek aan wifi en tijd, kunnen we hier helaas niet telkens op reageren, maar dat komt wel als we thuis zijn!!!

De Banzies

Wij zijn Paul en Ellen, en hebben 2 kinderen, Andy (15) en Kim (14, geworden in Canada). We houden alle vier van reizen en genieten enorm van onze camperreis door West-Canada!

Actief sinds 12 Juli 2015