Kim's verjaardag in Campbell River - Reisverslag uit Campbell River, Canada van De Banzies - WaarBenJij.nu Kim's verjaardag in Campbell River - Reisverslag uit Campbell River, Canada van De Banzies - WaarBenJij.nu

Kim's verjaardag in Campbell River

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg De Banzies

21 Augustus 2015 | Canada, Campbell River

Dag 15:

Vandaag kunnen we uitslapen, en dat hebben we wel effe nodig! Oeps, Ellen is vergeten om de wifi uit te zetten, dus vanaf 04:00 uur komen er al enkele felicitatie appjes voor Kim binnen. Nog voordat het 6:00 uur is gaat zelfs de telefoon, grrrr, effe vloeken en snel wegdrukken, sorry E.w.n! We proberen nog wat te slapen, maar dat lukt niet echt meer. Wellicht dat het internet het nu beter doet dan gisteravond, ja inderdaad, dus de dagboeken van de afgelopen 6 dagen worden geüpload, en daarna worden er nog diverse foto's toegevoegd, totdat het internet niet meer meewerkt.
De slingers worden opgehangen en de kinderen gewekt. We ontbijten en rijden naar het stadje om souvenirs te gaan shoppen. Na enig research werk van Paul, weten we dat er een goldpan winkeltje is. Daar MOETEN we natuurlijk naar toe, en inderdaad hier hebben ze echt heel veel. Bescheiden als we zijn, kopen we een eenvoudige goudpan en een flesje om al het goud in op te vangen. Ahum. Door naar het stadje. We parkeren de camper bij de Comfort Inn and Suites waar we vannacht overnachten. Even vragen of dit akkoord is: prima, zelfs de kamer is al klaar, dus we kunnen direct inchecken. Nou wordt het echt tijd om te shoppen! We lopen wat maar hebben al gauw genoeg in de gaten dat hier geen souvenirs te scoren zijn. Het wordt dus een beetje in en uitlopen en eindigen uiteindelijk bij de Subway voor een broodje en bij Starbucks voor een frappuccino. Er wordt nog een flinke Schwartzwalderkirsch taart gekocht waarvan we heerlijk smullen. In het hotel gaan de kinderen even zwemmen, daarna is het tijd om te gaan eten. We eten bij de Boston Pizza, waar we heerlijk hebben gegeten. Vlug naar bed want morgen gaan we naar de Night Inlet Lodge.

De wildlife teller blijft ongewijzigd:
Moose: 0
Zwarte beren: 5
Grizzly beren: 4
Bold Eagle: te veel om door te tellen
Veelvraat: 2
Humpback whales: te veel om te tellen
Orca's: te veel om te tellen

• 24 Augustus 2015 - 18:36

Arno:

Kim alsnog van harte gefeliciteerd!
    De Smitskes uit Neerkant