Rustig dagje - Reisverslag uit Fraser Lake, Canada van De Banzies - WaarBenJij.nu Rustig dagje - Reisverslag uit Fraser Lake, Canada van De Banzies - WaarBenJij.nu

Rustig dagje

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg De Banzies

14 Augustus 2015 | Canada, Fraser Lake

Dag 8:

We beginnen met een ontbijt van spek en eieren, daarna boodschappen doen bij de Walmart, jeempig wat een enorme winkel!
Nog even de tank volgooien en dezelfde weg als gisteren volgen. Vandaag maar 150 km te gaan. We stoppen alleen even om te picknicken bij een klein zwemmeertje. Daardoor zijn we al om 15:00 uur op de camping, Piper's Glen Resort aan Fraser Lake. De camping is niet zo groot maar er zijn voldoende faciliteiten; wc, douche en er hangt zelfs een volleybalnet. Direct na aankomst zien we onze eerste Bald Eagle, de zeearend, die alleen in Canada en de Verenigde Staten broedt. We lopen even naar het water, en genieten daarna van de tijd die we hebben; er wordt gevolleybald, gebruik gemaakt van wifi en een lekker bakkie koffie of bouillon gedronken. Zometeen hamburgertje bakken en dan gaan we vanavond nog op pad in de hoop moose te zien.

Helaas zijn we te vroeg op zoek gegaan, en hebben dus ook geen moose gezien, Volgende keer beter.....

Welterusten!

De Banzies

Wij zijn Paul en Ellen, en hebben 2 kinderen, Andy (15) en Kim (14, geworden in Canada). We houden alle vier van reizen en genieten enorm van onze camperreis door West-Canada!

Actief sinds 12 Juli 2015