Canada here we come! - Reisverslag uit Calgary, Canada van De Banzies - WaarBenJij.nu Canada here we come! - Reisverslag uit Calgary, Canada van De Banzies - WaarBenJij.nu

Canada here we come!

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg De Banzies

07 Augustus 2015 | Canada, Calgary

Hi there,

Onze reis is begonnen, even (kort) verslag.
Gelukkig waren we al op donderdagavond naar Schiphol Airport-hotel vertrokken, waardoor we vrijdagochtend uitgerust aan de reis konden beginnen. Met de shuttle bus werden we vanuit het hotel naar Schiphol gebracht, waar we ruim op tijd aan kwamen. Helaas had het vliegtuig van Air Canada vertraging en moest ook de airco nog gerepareerd worden. Daardoor zijn we 2 uur later vertrokken dan gepland. Op zich niet zo erg, maar daardoor kwam onze overstap in Toronto in gevaar. En inderdaad, 20 minuten voor landing kregen we te horen dat we deze aansluiting gingen missen en dat we overgeboekt waren naar een andere vlucht. Op dat moment hadden we nog geen idee hoe laat die vlucht zou vertrekken. Eenmaal aangekomen in Toronto, moesten we de bagage ophalen, door de douane, nieuwe boarding passen ophalen omdat de vlucht gewijzigd was, bagage weer wegbrengen, weer door de douane, en vervolgens nog een extra bodycheck omdat de machine mij hiervoor selecteerde. Omdat ook deze aansluiting krap zou worden waren we behoorlijk gehaast. Precies op het moment van boarden konden we ons melden aan de gate. Daar kwam de bagage heel snel en konden we het hotel bellen om ons op te laten halen. Rond 20:30 uur waren we dan eindelijk bij het Best Western Airport hotel, NL tijd: 04:30 uur, snel naar bed dus om vervolgens al voor 6 uur wakker te zijn. Douchen, ontbijten, camperverhuur opbellen en wachten totdat zij ons ophalen om 11:30. Even tijd dus om dit reisverslag te maken.

We kunnen niet wachten tot het avontuur echt gaat beginnen. Tot gauw!

• 08 Augustus 2015 - 18:21

Erwin En Jolanda:

Leuk om in ieder geval dit eerste reisverslag al te lezen, letterlijk "REIS"verslag ;). we wachten met smart op jullie volgende verhalen, en evt. foto's. Veel plezier!

Groetjes Erwin en Jolanda